reklama

My bežci

Dokážem žiť sám so sebou, a aj nie. Som spokojný, a aj nie. Nepotrebujem veľa priateľov a inokedy ich potrebujem hordy. Nikdy som nepotreboval a vždy potrebujem.......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Som krásny, a aj škaredý. Milý aj hnusný. Pozorný aj slepý. Príjemný aj trpký. Som láskavý, a aj krutý. Som rozmanitý. Mám toľko podôb, že si ma nikto z vás nedokáže stelesniť.

Ja si idem svojou cestou, bežím ňou. Mám pocit, že idem správnym smerom. Z času na čas sa niekto pridá a beží so mnou. No potom zase odíde, beží si niekam inam. Tak bežím ďalej. Zostáva so mnou niekoľko verných, ktorí sa za tie roky nezmenili. Kamaráti, s ktorými bežím celý život. Neopustili ma pri mojom behu a ja neopustím ich. Popravde, nie vždy si ich vážim tak, ako by som mal. Keď sa k môjmu behu pridá niekto nový, venujem mu väčšiu pozornosť ,než mojím spolubežcom. Niekedy sa stane, že sa do novej spolubežkyne zaľúbim. Niekedy sa mi podarí rozpáliť tú lásku tak, že z toho vznikne niečo výnimočné. Inokedy sa popálim a tú bolesť je často ťažké uhasiť. No keď mám chuť, tak ju sfúknem ako sviečku a ona zhasne. Bežím ďalej. My všetci bežíme. Bežíme ako jeden, a pritom každý samostatne. Tvoríme celok no často sme slepí jeden k druhému. K sebe samému.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bežíme a dúfame, že raz nájdeme niečo alebo niekoho, kto nám zmení život. Niektorým z nás sa to podarí skôr, iným neskôr. A niektorým vôbec. Hovorí sa, že tí, čo najviac hľadajú, tak to nenájdu. Iní tvrdia presný opak. Sú tu bežci slepí ku všetkému ostatnému. Nevidia nič okolo seba, sú zaslepení a posadnutí úspechom. Zahryznú sa do mlyna svojej činnosti, ktorá im robí radosť. Tým z vás, ktorým som to dovolil, tým ktorým som bol schopný ukázať čo je to radosť. Niektorý z nás to nemajú ľahké a bežať im je zaťažko. Dal som im možnosť bežať, bežia v búrke a daždi. Často padajú a hľadajú dôvod prečo sa ešte postaviť a bežať ďalej. No ak pobežia ďalej, dočkajú sa slnka včas. Tých, ktorí ostali na zemi, opúšťam.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bežcov je veľa, a nie každý sa stane tým, čím by sa mohol. Veľa bežcov sa nechá ovplyvniť okolím a inými bežcami. Postavia sa presne za toho, ktorý im ukazuje cestu. Stratili svoju cestu, ktorú však opäť môžu nájsť. No boja sa, že ak ju nájdu, ostanú sami. Vlastná cesta je skrytá v každom bežcovi.

Prečo, keď začnem byť sám sebou, ostane so mnou len tých zopár ? 

Buďte sami sebou, nepretvarujte sa, lebo iba vtedy spoznáte tých správnych ľudí, ktorý pobežia vedľa vás až do konca.

Váš, tak strašne nenávidený a inokedy tak strašne milovaný

Život

Ronald Szapáry

Ronald Szapáry

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

The tears are welling in my eyes again I need twenty big buckets to catch them in And twenty pretty girls to carry them down And twenty deep holes to bury them in. Zoznam autorových rubrík:  PríbehyZ cestovaniaSpoločnosť, myslenie, postojeSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu