reklama

Letný deň

Čo asi môže robiť dvadsaťročný človek cez leto ? Niekto brigáduje, niekto oddychuje a niekto možno oboje.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Môj bežný letný deň hmm, priznám sa že leto nemám veľmi v láske, je teplo a len čo vytiahnem päty z bytu, tak už som celý spotený. V noci sa nedá spať, len sa obraciam a neviem čo so sebou od toho tepla. No ale späť ku dňu. Ráno sa zobudím zaškerím sa na seba v zrkadle, vezmem kefku a uskutočním svoj ranný rituál umývanie zubov. Dám si raňajky, ktoré sa snažím mať hojné, veď raňajky sú základ dňa.

Oblečiem si svoje elektrikárske monterky a hor sa na brigádu ku strýkovi. Ako správny dvadsať ročný chlapec, čo má rád adrenalín si šporím na svoju novú lyžiarsku výbavu, ktorá by ma mala ochrániť pred pádom lavíny. Teoreticky. Tak že si zarábam všemožnými prácami okolo domu, v dome a na pozemku. Mám ešte aj druhú brigádu, rozvoz pizze, hoci som tam asi tak raz za týždeň, len keď potrebujú niekoho zastúpiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď nie som na brigáde ako napríklad dnes, tak väčšinu času mi chodia po rozume plány čo by som mal robiť. No vskutku sa mi nič nechce, lebo som unavený tak polovicu dňa preležím. Keď sa už vykotúľam z postele, tak sa prinútim ísť aspoň cvičiť. Jediná vec, pre ktorú sa stále dokážem postaviť z postele. Keby to šlo aj pri iných veciach tak hladko.

Nie že by som bol tak strašne lenivý, skôr unavený z brigády a neviem to dospať. Našťastie dnes sa mi to podarilo dospať, tak som sa dokopal napísať aj blog. Čo dnes ešte idem robiť ? Z jedného obchodného portálu chcem kúpiť tovar na ďalší predaj, no moja kreditná karta ma neposlúcha. Budem sa zrejme musieť ísť spýtať do banky čo sa deje. Následne zaplatiť za tovar a s pánom bohom ho predávať. Ako dvadsať ročný chlapec, plný snov, stať sa veľkým podnikateľom a vybudovať tu niečo veľké, nejak musím začať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak sa mi to podarí vyriešiť, tak si otvorím Pána prsteňov v anglickej verzií. To aby som sa už konečne naučil anglicky. Jazyky mi nikdy nešli, aj v tej svojej rodnej Slovenčine mám problém. No bodaj by nie keď mám také pekné Slovenské priezvisko Szapáry.

Tak sa ponorím do príbehu, a nechám sa uniesť do iného sveta, aspoň na chvíľu opustiť realitu. Zoberiem si knižku a skryjem sa pred svetom v byte starých rodičov, ktorý sú skoro celý rok mimo mesta. Tu zvyknem meditovať, čítať a premýšľať nad všetkým. Také moje súkromné kráľovstvo. Prichádzam na lepšie myšlienky, smejem sa na tom nad akými hlúposťami dokážem premýšľať. A nad čím sa viem trápiť a strácať energiu a čas.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Večer sa vrátim domov pripravím si veci na cvičenie a namierim si to rovno do svojho obľúbeného fitka. Milujem keď sa viem do toho poriadne vložiť a nevnímať nič iné len to, že práve cvičím. Akoby nič iné neexistovalo. Všetka zlosť je presmerovaná do cvičenia. Domov odchádzam spokojný a s úsmevom na tvári.

Ak je piatok tak sa tradične stretnem s kamarátmi a ideme si niekam sadnúť. Porozprávať sa, zasmiať sa, robiť si srandu jeden z druhého. Niet nad to, pretože vieme si vytvoriť skvelú atmosféru. Navodiť veselé témy.

Keď je víkend a ak náhodou nebrigádujem, tak idem na návštevu ku starkým, kde sa dá v dome, ktorý má polmetrové múry výborne skryť pred sužujúcim teplom. Alebo sa vyberiem na turistiku, aj keď teraz už pomenej. Snáď sa to zmení. Príchodom do školy, dostanem nový isic a uplatním si nárok na vlaky zadarmo a môžem pobehať celé Slovensko. Veď sa tu toho dá toľko vidieť a to ani za hranice nemusím chodiť. Tak toto je môj letný deň. 

Ronald Szapáry

Ronald Szapáry

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

The tears are welling in my eyes again I need twenty big buckets to catch them in And twenty pretty girls to carry them down And twenty deep holes to bury them in. Zoznam autorových rubrík:  PríbehyZ cestovaniaSpoločnosť, myslenie, postojeSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu