reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ronald Szapáry

Ronald Szapáry

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

The tears are welling in my eyes again I need twenty big buckets to catch them in And twenty pretty girls to carry them down And twenty deep holes to bury them in. Zoznam autorových rubrík:  PríbehyZ cestovaniaSpoločnosť, myslenie, postojeSúkromné

reklama

Súkromné

O záverečných prácach

Ronald Szapáry

Politika O záverečných prácach

O tom ako som to v škole pokazil a o tom ako sa hodnotia záverečné práce na SPU FEM. A pár slov na záver...

  • 18. aug 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 120x
  • 0
Som prekliaty

Ronald Szapáry

Som prekliaty

Odchádzal som práve z Lučenca a hľadal si vhodný spoj do Rimavskej Soboty. Našiel som ich hneď niekoľko, ale logicky som si vybral ten, ktorému to trvalo najkratšie. Čakal som na zastávke, čakal a čakal.

  • 5. sep 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 304x
  • 2
Where did you sleep last night

Ronald Szapáry

Where did you sleep last night

Názov pesničky tak trochu napovedá o tom, že sa mi zachcelo písať o vzťahu, alebo vzťahoch a žiarlivosti, po dnešnom vyčerpávajúcom dni ma teda kopla múza, tak teda idem písať.

  • 29. júl 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 240x
  • 0
Štyri dni na gauči

Ronald Szapáry

Štyri dni na gauči

Keď sa mi každý rok skončí škola vždy sa nájdu dni keď nerobím vôbec nič, len vylihujem, spím, oddychujem a premýšľam.

  • 1. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 266x
  • 0
Dobré ráno, ešte nespím

Ronald Szapáry

Dobré ráno, ešte nespím

Síce sa mi to nestáva často, ale túto noc neviem zaspať. Ležím v posteli od pol jedenástej a momentálne mi tu ukazuje tri hodiny, tak prečo si nenapísať blog.

  • 31. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 304x
  • 0
reklama
Nespĺňam spoločenské podmienky

Ronald Szapáry

Nespĺňam spoločenské podmienky

Čo dnes znamená mať sa dobre? Byť úspešný? Že vraj to, keď máte dobrú prácu, dobrú ženu, ste obdivovaný a všetci sú na vás pyšní, teda aspoň sa tak tvária.

  • 26. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 306x
  • 0
Zostať, či ísť

Ronald Szapáry

Zostať, či ísť

Dnes už snáď každý tretí, alebo štvrtý mladý človek odchádza z krajiny bez možností preč. Je to náznak odchádzajúcej posádky od potápajúcej sa lode ?

  • 17. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 303x
  • 0
Prečo neviem kde chcem pracovať

Ronald Szapáry

Prečo neviem kde chcem pracovať

Nevedieť, čo v živote chcieť, ten pocit nemám rád, pretože mi príde, že žijem len tak, bez nejakého vyššieho dôvodu.

  • 29. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 692x
  • 1
Kam mám ísť

Ronald Szapáry

Kam mám ísť

V živote neraz stojím pred rozhodnutím, ktoré mi otvára niekoľko možných ciest, ponúk, alebo možností voľby.

  • 8. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 225x
  • 0
Kedy som to ja

Ronald Szapáry

Kedy som to ja

Kedy som skutočne sám sebou ? Kedy sa na nič nehrám ? Kedy som skutočne úprimný ? Kedy sa nenechám ovplyvniť ?

  • 28. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 256x
  • 0
reklama
Aký nechcem byť

Ronald Szapáry

Aký nechcem byť

Je veľa spôsobov, akým smerom sa môžem v živote uberať. Často krát je ale ťažké rozoznať, čo je správne. Správne pre teba môže byť pre mňa úplným opakom.

  • 11. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 234x
  • 1
Môj svet

Ronald Szapáry

Môj svet

Ako by mal vyzerať môj svet ? Vidím tam seba, kľudného, nebojím sa ničoho a o nič. Dnes v meditácii, ktorá síce nebola pokojná, som videl seba. Znie to bláznivo, no videl som seba.

  • 22. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 437x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu