reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ronald Szapáry

Ronald Szapáry

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

The tears are welling in my eyes again I need twenty big buckets to catch them in And twenty pretty girls to carry them down And twenty deep holes to bury them in. Zoznam autorových rubrík:  PríbehyZ cestovaniaSpoločnosť, myslenie, postojeSúkromné

reklama

Z cestovania

O lesoch, o horách, o prírode

Ronald Szapáry

O lesoch, o horách, o prírode

Bola jeseň a ja som si so svojou priateľkou vyrazil na chatu, spraviť si pekný víkend. Z tohto miesta mám kopec zážitkov a podľa môjho skromného názoru je to jeden z najkrajších skrytých kútov, aké môžete na Slovensku navštíviť.

  • 23. júl 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 147x
  • 0
Spomienka na leto Kvačianska dolina

Ronald Szapáry

Spomienka na leto Kvačianska dolina

Ak máte po turistike intenzívnu svalovku, znamená to, že tá turistika stála za to. S dobrou svalovkou som sa zobudil na druhý deň, po hrebeňovke v Roháčoch. Žiadalo sa nám regenerácie, tak sme si to namierili do Tatralandie....

  • 14. mar 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 263x
  • 0
Spomienka na leto Roháče

Ronald Szapáry

Spomienka na leto Roháče

Výlet s rodičmi býva občas otravný a prežiť tie výmeny názorov, ktoré sú zaužívané počas vyše dvadsaťročného manželstva, plus do toho ich nezrelý dvadsaťdva ročný syn z toho nemôže vzísť občas nič dobré.

  • 19. feb 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 193x
  • 1
Dovolenka pre kráľa, ale len ak študuješ

Ronald Szapáry

Dovolenka pre kráľa, ale len ak študuješ

Ešte v prvom ročníku som sa dozvedel o možnosti študovať čínštinu, neprikladal som tomu nejaký význam, veď chcel som hlavne úspešne absolvovať všetky predmety a nič neprenášať, po tom mojom fiasku v Brne.

  • 8. aug 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 661x
  • 0
Na Teplom Vrchu

Ronald Szapáry

Na Teplom Vrchu

Leto trávim opäť brigádou, nie je to o tom, že by sa mi nejako extra chcelo, alebo že potrebujem zabiť čas. Nie nie, ani nejde o to že chcem zarobiť ťažké peniaze, no fajn potrebujem nejaké peniaze.

  • 16. aug 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 356x
  • 0
reklama
Bosý na Kriváň

Ronald Szapáry

Bosý na Kriváň

Ako sa asi môže ísť na boso na jeden z Tatranských vrchov ? Poviem vám to z prvej ruky, ako si znova pripomenúť chodenie, pre ktoré sme boli stvorený.

  • 15. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 498x
  • 2
Na čom môže stáť rodina a môj výlet

Ronald Szapáry

Na čom môže stáť rodina a môj výlet

Dôvera, spolupráca, komunikácia a obeta spájajúca rodiny, priateľstvá, ale aj to, čo je dnes zanedbávané.

  • 25. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu